praca administracja Lidzbark Warmiński, praca płatności Lidzbark Warmiński, praca specjalista Lidzbark Warmiński
Wprowadzanie płatności do systemu bankowego bądź przygotowanie ich w innej formie.
Bieżący kontakt z bankami – np. otwieranie rachunków, lokat, wprowadzanie zmian.
Wstępna weryfikacja dokumentów dotyczących płatności.
Inicjowanie procesu weryfikacji i autoryzacji przelewów/poleceń zapłaty zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Monitorowanie poziomu środków pieniężnych na kontach bankowych.
Sprawdzanie wpływów na rachunki oraz generowanie potwierdzeń.
Wyjaśnianie problematycznych wpłat i wypłat.
Przygotowywanie zestawień dla kadry zarządczej.
Wymagania
Minimum roku doświadczenia na podobnym stanowisku.
Wykształcenia minimum średniego.
Bardzo dobrej znajomości MS Excel.
Samodzielności i odpowiedzialności w działaniu.
Umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu.
Dokładności i sumienności.
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dogodną lokalizację pracy.
Interesującą pracę w dynamicznym środowisku.
Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego.
Prywatną opiekę medyczną.
Kartę MultiSport.